Arbeid med kriterier og forankring av helsefremmende arbeid i grunnskolenSystematisk arbeid, forankring og medvirkning er suksessfaktorer i arbeidet med helsefremmende arbeid i skolene. Eksempler på forankringsarbeid i skolenHer finner du eksempler på hvordan arbeide i kollegiet mot en felles forståelse og eksempel på rapporteringsskjema. Systemrettet arbeid etter opplæringslovens kapittel 9a har 3 krav (PDF, 166 kB):1 Systematisk arbeid - internkontroll etter § 9a-4 1.1 Internkontroll 1.2 Krav til dokumentasjon 1.3 Faser i skolens systematiske arbeid2 Involvering av elever og brukerorgan 2.1 Involvering av elevene 2.2 Involvering av brukerorganene 2.3 Skolens informasjonsplikt og brukerorganenes uttalelsesrett3 Krav til forsvarlig system Publisert avBjørn-Are Melvik Sist endret08.04.2019 11:51